Fotografie de Produs sau Fotografie Comerciala

Fotostyle ofera servicii de Fotografie de Produs sau Fotografie Comerciala. Fotografiile de produs se pot realiza in studioul propriu sau in locatia dumneavoastra.

Fotografia comerciala pote fi utilizata in diverse materiale de prezentare de la siteuri web sau alte materialele de prezentare cum ar fi cataloage, brosuri si alte printuri sau alte forme de reclama.

Scopul nostru este sa realizam intotdeauna fotografii de produs care sunt atat informative, cat si atractive, pentru a scoate in evidenta acele caracteristici ale produsului care il fac dezirabil pentru potentialii dvs. clienti. Prin fotografierea unui produs, se prezintă acesta într-un mod obiectiv, atenţia concentrându-se asupra obiectului.


Preturi si oferte de pret pentru fotografia de produs

Deoarece pretul realizarii fotografiilor comerciale este influentat de o multitudine de factori, este important sa ne faceti cunoscute mai intai datele referitoare la proiectul de fotografie dorit, iar noi va vom trimite o oferta  de pret adaptata tipului de lucrare care trebuie efectuata.

De ce tinem cont la calcularea pretului pentru fotografia de produs?

  • de numarul de produse pe care le aveti de fotografiat – cu cat aveti mai multe produse cu atat pretul/produs scade;
  • de numarul de imagini (unghiuri)/produs dorit de dumneavoastra;

Prin portofoliul de fotografie de produs dorim sa va ajutam sa va faceti o impresie cat mai clara asupra calitatii serviciilor noastre.

FotoStyle ofera urmatoarele servicii:
  • Clipping Path – decuparea produsului pe contur pentru a putea fi introdus in cataloage sau in slide-uri
  • Separare fundal – extragerea fundalului pentru a putea fi inlocuit usor
  • Separare umbra – extragerea umbrei odata cu decuparea produsului. Aceasta metoda asigura umbre mai naturale decat cele adaugate ulterior la editare
  • Reflexii – adaugarea reflexiei produsului fotografiat, in fata acestuia, ca si cand ar fi fost fotografiat pe un suport lucios, aceasta modificare fiind foarte des intalnita in fotografia de produs
  • Efecte de fundal – adaugarea de efecte care sa contribuie la evidentierea subiectului in raport cu fundalul
  • Format photoshop (produs, umbra, fundal) – predarea fotografiilorin format .psd
  • Ajustare/schimbarea culorii produsului fotografiat
  • Retusare – eliminarea defectelor, firelor de praf, zgarieturilor fine. In fotografia de produs este foarte important ca obiectele sa nu prezinte zgarieturi, defecte sau alte elemente care sa distraga atentia privitorului